Hej svejs

Jag har blivit dålig på det här nu, men så kan det vara. Det kan aldrig bli sämre än från början av min bloggkarriär.
Har precis uppdaterat och gjort sovrummet mycket snyggare för 99 kronor och 4 minuter. Jag har bytt gardiner, nyinköpta från domus ;)
Fint blev det, eller ja, så fint det kan bli i vårat sovrummet, har tapeter som får en att känna sig som i en fängelsecell, alldeles randiga. Usch.
Igår var en dålig match, mer än så vill jag inte prata om den.
Idag är det nya tag! Dessvärre kan jag ju såklart inte se den, ska ju ha konfirmander ikväll =/ Absolut inte för att jag inte vill ha konfirmander, utan för att dom ska lägga det mitt i slutspelet, precis på de dagar de spelar! Onsdagar hade varit mycket bättre.
Hur som helst, vi har storstädat här idag (jag har faktiskt plockat överallt! Sedan fick Jalla noja och skulle göra klart resten). Rent och fint och luktar gott. Hitler är jättenöjd och är med överallt och donar, Stalin ligger livrädd under täcket. Han har legat där hela dagen och kommer förmodligen ligga där resten av kvällen.
Nu ska jag vattna blommorna, de som fortfarande lever. Är blomplågare jag.
Övrigt, bra. Momenta ringde idag, och den 2:a ska jag dit och köra en provdag, som förhoppningsvis leder till vidare jobb. =)
Så, nu ska jag skynda mig att pilla i mig mat, börjar tidigare idag!


Kommentarer
Postat av: Annsingen

lite dålig???? LITE??????

2008-03-20 @ 17:56:57
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0