Hemma

Skönt att vara hemma igen. Ska nappa en stund innan vi ska upp till Ann och se på hockey och skrika så att öronen trillar av på grannarna.
Vi hade fått ett brev från Svenska Kyrkan när vi kom hem med ett häfte som det stod "Vigsel" på. Nu börjar det kännas som på riktigt :D
Känns som att det är så mycket att planera och så lite tid. Och ändå så vet jag inte riktigt  vad jag ska planera för tillfället. Ska stämma träff med Ann någonting här så vi kan diskutera lite mat och så, hon har ju så många bra idéer! Kommer säkerligen bli lite diskussioner där uppe ikväll, hoppas kan man ju ;)
Skönt nu när det inte är så hemligt längre!
Nu ska jag vila en stund,  sedan ska jag försöka göra något åt mitt frissiga hår, vädret är inte nådigt på det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0