Min goa karl...

Han är så snäll... Han stökar och städar och grejar med mig utan att klaga. Han har att tillägga en dålig dag har han påpekat flera gånger.
Han är världens bästa ♥

Håller på att laga mat åt honom nu medans han stökar saker på vinden.

Vårt sovrum börjar bli fint! Vi har slängt ut den lilla tv:n därifrån. Jag ställde oss frågan: Behöver vi VERKLIGEN tv på sovrummet? MÅSTE vi verkligen kolla på tv när vi går och lägger oss? Svaret blev snabbt nej... så nu har vi ingen tv där. Men en stereo uppsatt på väggen däremot =)
Och det fick bli en liten läshörna, annars hade vi ingenstans att ställa gummibandsfotöljen ;)
Det är bara tills vidare... Jag är ingen jättestor fan av idén, men hellre det än att den underbara skapelsen hamnar på vinden.

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Men så har han en snäll flickvän också! Kommer ni ikväll?? KRAM!

2008-03-04 @ 05:11:57
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0