Oj oj oj

Nu är jag mätt minsann! Alldeles för mätt, som vanligt.

Var på konfirmationsundervisning idag, såg på filmen Passion of the Christ. Vilken sjukt jobbig film. Den var verkligen tung att se, kommer inte se den igen. Den var väldigt bra dock, men en film man bara ser en gång.

Ikväll ska jag inte göra någonting mer än att ligga i soffan och titta på Miami Ink och Den elaka kocken.
Imorgon börjar min praktik på Punkten. Det kan ju bli.. roligt.
Klockan två ska både jag och Jalla på arbetsintervju på Momenta i Sörberge. Jag hoppas att man får fast lön, åtminstone provanställning med fast lön. Då tar jag det på en gång. Allt för bröllopspengar.
Sedan på kvällen ska vi på hockey hos Ann, DET är höjdpunkten på dagen! Verkligen! 3-0 i matcher, det här kan bli den mest spännande matchen hittills!
Jag blir så less på Modo, eller ja, två av deras spelare åtminstone. Jag pratar naturligtvis om Krizan och Wernblom. Roligt att ha en målvakt som ger upp och slutar spela när det går dåligt för honom. Och sedan att ha en spelare som så fort han blir irriterad sabbar för laget och fixar sig en matchstraff och så att de får spela 4-5 i 5 minuter... Jäkla pucko. Tycker synd om Lückner som har honom i laget. Fast ja, sådan tränare, sådan spelare. Han vägrade ju ställa upp på intervju i sista periodpausen. Duktigt.
Nej, mindre hänga Modo, mer poker. Hinner med en omgång innan Miami Ink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0