Ringar

Jalla blev lyckligaste mannen på jorden när jag talade om för honom att jag efter mycket om och men (vi är två tjuriga som velat behålla våra efternamn) vill ta hans efternamn. Han lyser som solen ;)

Sitter nu och kollar på ringar, vi kör en billig variant nu och så uppgraderar vi någon gång senare när vi känner att vi har råd =)
Vi kan ju alltid förnya våra löften med pompa och ståt senare i livet om vi nu skulle vilja det.
Vet hur jag vill att min klänning ska se ut, det ska vara en vit, men en sommarklänning.
Det här blir ett budgetbröllop, vi behöver inte ha det dyraste som finns av allt ;) Vi är nöjda med varandra ♥
Färgtema blir somrigt, valfritt.
I slutet på månaden ska jag köpa papper och börja fila lite på inbjudningar. Har såklart min idé om hur de ska se ut.
Det blir ingen bröllopsresa just nu heller, det tar vi någon annan gång. En mysig natt på hotell och kanske få en massage någonstans blir perfekt för oss.

Nej,  mer kika ringar och blommor ;)


Kommentarer
Postat av: Annsingen

SÅ rätt diskuterat! Skönt något jag sagt gått in;))
Ska bli SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kul!!!
Var ska det hållas?? Nyfiken jag!
Säg till om ni vill ha hjälp!!!
Åh jag är så glad för er skull!!!!!!!!!!!!

2008-03-07 @ 14:50:59
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0