Storstädning!

Vi har funderat på att flytta till en tvåa i Tallnäs, för att det verkade lite bättre där.
Men vi har beslutat att satsa på vår egen lägenhet istället. Blev ju lite lätt inspirerad av min älskade svärmoster lillanslilla.blogg.se, så vi ska nog tapetsera och måla om. OM vi får för TimråBo vill säga, detta är ju en hyresrätt. Men tydligen så får man göra det själv, bara det är professionellt utfört. Och min pappa är duktig, det vill jag lova ;)
Men vi ska såklart höra oss för först. Det blir inte aktuellt isåfall förrän i slutet av månaden.
Däremot ska vi denna vecka röja ordentligt här hemma. Möblera om, storstäda, slänga saker, rensa vinden, sälja saker, ja, allt vi kan komma på.
Vi har datorerna i sovrummet just nu, vi ska ut med dem i vardagsrummet igen och göra sovrummet till sovrum. Har idéer och visioner för sovrummet, men bara om vi får tapetsera om, annars är det blankt...

Ja, nu ska vi ner i tvättstugan och hitta en tid (eller flera) och stortvätta allt vi äger!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Hej! kände mej jättedum då jag sa nej till er i lördags men det var SÅ rörigt!
I morgon är ni jättevälkomna!
KRAM!

2008-03-03 @ 12:58:13
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0