Tisdag!

Mmmm vi sov jättegott i vårat nya sovrum inatt =)

Idag ska vi:
[  ] Tvätta
[  ] Gå på arbetsförmedlingen
[  ] Inhandla en kassabok till Jalla (han är ny kassör i styrelsen på KU, så nu får vi vara tillsammans även där :P)
[  ] Gå på soc och komplettera ansökningarna
[  ] Skriva ut CV och personligt brev (+bild??) till jobbmässan imorgon
[  ] Kontakta Glennemo för att se när vi ska åka till jobbmässan imorgon
[  ] Äta rester (lät ju mysigt :P)
[  ] Se på hockey hos svärmoster ♥
[  ] Kanske hinna med ett besök hos Jallas mormor och morfar
[  ] Baka bröd eller bullar
[  ] Städa färdigt och inreda sovrum + vardagsrum (GISSA om jag vill ha pengar till inredning??!)
[  ] Vara hundvakt åt Tyra tills Micke har jobbat klart

Sedan var det nog inte mer tror jag... isåfall skriver jag det när jag kommer på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0