Tråkigt

Så få besökare igen när man inte är med på aktiva listan. =( Och inga kommentarer som väntar.. Tråkigt tråkigt.

För övrigt är jag förbannad, vansinnig, arg som ett bi. Jag hatar en viss person så jag håller på att bli galen.

Jag sitter på Sambandet nu och är fast här till 15.00 för att jag måste.. Jag vill VERKLIGEN inte vara här, men vad har man för val när vissa personer är dumma i huvudet? Enligt mig, hon gör väl bara sitt jobb, men ändå...

På måndag börjar jag på det där stället.. Det verkar väl.. okej. Antar jag. Dom har ju en hund, alltid något bra... Förhoppningsvis får jag jobb på något annat ställe, ett som ger pengar! Har sökt till Eniro, det vore väl rätt bra, de hade fast lön.

Nu var morrhoppan inne igen och gnatade och tjatade på mig, WAA jag vill bara skrika fula ord till henne.
"Ring dit, gör det, bla bla bla" USCH OCH FY!

Så, nu har jag gnällt av mig, nu får stackars Thomas höra resten.

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Jag har länkat till dej igen!

2008-03-13 @ 10:30:54
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Fniss ja jag såg det sedan:))

2008-03-13 @ 10:33:26
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0