Am I turning into a bridezilla?!

Mitt humör svänger lite nu. Nu försöker jag förhandla om såpbubblor med Jalla.
Har hittat fina flaskor, 24 stycken för 130;-. Och det är ju faktiskt bara en 5 kronor styck ungefär. I fina flaskor.
Och jag känner hur jag blir mer och mer... inte irriterad, inte uppspelt... bridezillig?
Jag blir galen för att han inte kan svara på min fråga utan i slutändan lyckas byta ämne.
Såpbubblor eller inte såpbubblor? Det är bara 24 flaskor... Annars vore det ju bubblor över hela Timrå sen. Men ska bara 24 pers få blåsa bubblor? Blir det inte avundsjuka då?
Det går ju att kasta ris, men då ska man ju sitta och sy påsar till riset. Köper man kostar det ju lika mycket som bubblorna. Aaaaah jag blir galen!

Bubblor eller ris??!


By the way, servetter strax beställda! Rosa  konfetti till bordet likaså!

Kommentarer
Postat av: Ann

24 bubblor blir alldels perfekt!

2008-05-09 @ 06:23:51
Postat av: Annica

Inte för att jag har någon rätt att lägga mig i. Jag kan ju inget om bröllop... ;-)
Måste det ena utesluta det andra?
Man köper billigare flaskor såpbubblor och klistrar på fint papper på burkarna så blir de unika för ert bröllop plus att du får mer bubblor för mindre pengar.
Sen köper ni celofanpapper och knyter ihop till små påsar till riset. Billigt. Enkelt. Snabbt. Snyggt.
Du gillar ju att pyssla. Och detta gör ju dessutom att du håller nerverna i styr och får något verkligt att göra. För är det inte så att du känner att det finns massor att göra men det är för tidigt ännu.... Det här kan man göra redan nu.
Bara ett litet tips.. Inget som måste användas.

2008-05-09 @ 08:58:26
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0