Dag...?

Tappat bort mig i räkningen.
Har iallafall kommit fram till att jag ska ersätta 2 av 3 måltider istället för alla 3. Jag pallar inte alla 3, speciellt inte nu när jag börjat träna så mycket. Jag orkar ingenting, blir ledsen och arg för ingenting. Nej, 2 av 3 passar bättre.
Så till frukost ska jag äta naturell yoghurt med frukt eller torkade bananskivor i. Eller gröt. Jag varierar lite.
Ikväll ska vi träna, sedan se på film hos Jimmie och Malin. Ska frossa! Har köpt två sorters melon, osaltade nötter och torkade jordgubbar, äpplen och melon att äta. Otroligt gott! Har tjuvstartat lite på en jordgubbe, det är tillåtet!

Längtar redan. Nu ska jag nog sova en stund. Är så trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0