Fullspäckat schema

Mitt schema är proppfullt av träning! Och det känns underbart!
Blir nog så att vi åker ner till Skåne veckan efter bröllopet både jag och Jalla. På kind of bröllopsresa :P
Nej då, men Malin ska ner till sin pappa i Skåne och tyckte att vi kunde komma ner veckan innan hon åker hem och bo hos dom! Det vore kanon, gå ut på stan och ta något gott att äta och dricka och mysa på i underbara Skåne. Vore så grymt!
Tågbiljetterna kostar bara typ 250:- styck, det blir 1000 spänn tur och retur för båda dit!
Vill verkligen, vi får se hur ekonomin blir ;)
Men det borde inte vara några som helst problem!

Kommentarer
Postat av: Annica

Jaha.. Så du menar att släkten liksom får försöka maka sig plats i ditt träningschema om det ska kunna bli någon date... ;-)
Jag kanske ska låna mig lite snigeldynamit och spränga mig fram.. *ASG*
Skriv in oss på måndag då! *L*
Kan inte sluta tänka på "Jan".... Tror nog att det hade varit bättre att säga att han hette Hitler. Vem döper sin katt till Jan?!
Jag berättade för Stefan nu när vi var ute och åkte en sväng. Han skrattade så han höll på att köra i diket....

2008-05-05 @ 20:14:12
URL: http://anja72.blogg.se
Postat av: Annica

Klart att grabbarna ska vara med! De kan få öva på spelet lite medans vi pratar fyllningar. Sen kommer vi och dominerar! Vad tror du om det? *L*

2008-05-05 @ 20:44:19
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0