Godmorgon!

Det ser soligt och fint ut, kanske ska våga mig på en promenad.
Har sovit okej inatt. Inte bra, men okej.
Micke var här och spelade spel med Jalla till halv 4 inatt. Jag sov på soffan. Tycker att det är lättare att somna om jag har någon i samma rum.

Idag ska jag inte göra mycket, heja på en speciell person av en speciell anledning.
Det är nog allt.

Mormor (min tror jag, annars skulle det stå mormor OCH MORFAR eller Inge och Marianne) hade satt in dubbla kuvertavgifter! Hon är galen :)
Vet inte om det är för min morbror som inte kan komma men som skulle betala in ändå (gulle honom), eller om hon bara ville betala in mer. Snällt är det i vilket fall som helst!

JO. Ska nog ta lite av bröllopspengarna och hämta ut servetterna som ligger och väntar på posten, DET ska jag göra idag! :)

Kommentarer
Postat av: Ann

Det är för morbrodern också:))
Din farmor ringde igår?? Tror jag det var.Hon och din pappa var tydligen ett sällskap och betalr alltså 350 för båda...

2008-05-20 @ 11:53:57
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej jag belv också lite paff men damen i fråga var ganska bestämd så jag tänkte det får vara så..

2008-05-20 @ 12:49:38
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0