Godnatt

Nu är vi hemma igen. Jag tre ENORMA (halvlitersglas) groggar rikare, men de var inte starka som tur var, annars hade det kunnat bli intressant stavning här ;)
Jalla 60 kronor rikare efter att ha vunnit pokern, han slog ut mig den muppen! :P
Vin? Njae, det där får nog våra vinsmakare avgöra. Jag tyckte inte om något. Tycker inte om vin alls.
Men potatissalladen däremot, där kör vi nog båda! De var riktigt goda båda två!

ANNICA! JAG MENADE DET JAG SA FÖRUT! Ta åt dig, skratta inte bort det! Det gäller dig också Ann, även om du inte skrattat än :P

Nu går vi och nannar. Skönt att få krypa in i en varm famn denna lite småkyliga sommarkväll!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0