Haha ojdå :)

Fick många bud i Mellerud om vilken färg det ska vara på bandet. Några säger "inte rosa!", några säger "inte svart!".
Kanske vitt band skulle bli fint? Eller helt enkelt inget alls?
Det är alltså till mitt bröllop jag funderar på att ha klänningen, men det är ju bandet som jag inte vet vilken färg jag vill ha ;)
Det här är originalet bredvid min hemmagjorda kopia:

  

Det kanske skulle bli finast utan band?
Jag har beslutsångest. Tur att det inte är imorgon jag gifter mig!
Vem vet, det kanske slutar med en helt annan klänning :D

Kommentarer
Postat av: Erica,

Det var snyggare med svart, men kanske inte till bröllop:P eller vad vet jag, inovativt i alla fall :). Utan är nog fint det med :)

2008-05-09 @ 16:41:38
URL: http://donotpanic.blogg.se
Postat av: Ann

Nu får jag beslutsångest...nej inget band!

2008-05-09 @ 16:47:56
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Titti

Såg bilder på sångerskan Pink när hon stod brud, vit halterneck klänning med en stor svart rosett knyten runt midjan, skitläckert, och en bukett med blodröda blommor!

2008-05-13 @ 11:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0