Hemma

Har varit på sångträning. Det går väl bra. Får väl se hur det här blir. Det kan inte låta mer än förjävligt i kyrkan på söndag! :D
Nu sitter jag i lugn och ro och skriver färdigt rapporten från DÅM och ska fixa två kvällsandakter (kom jag på idag) tills i helgen.
Det är ganska skönt att vara ensam en stund. Jalla är i Ljustorp med sin mor och hjälper till med bilbingo.
Det är lugnt och tyst, jag kan lyssna på precis vilken musik jag vill och sjunga hur högt jag vill. Det är harmoniskt. Behöver fler sådana här stunder upptäckte jag nu.
Huvudet far däremot omkring som en nicke-docka. Jag är så trött och matt.
Hihi, tyckte det var så roligt på sångträningen, det var flera som aldrig hört uttrycket "matt i pälsen" förut. Jag skrattade så jag nästan kissade på mig när jag såg deras uttryck när jag sa det :D
Nu måste det skrivas mer och sjungas mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0