Hot hot hot!

33 grader i skuggan har nere!
Tanker skriva utan åäö for att simulera utlandsvistelse, nar jag egentligen bara hamnat i Uppsala.
Men jamarns sa varmt det ar!
Har besokt mycket intressant vill jag lova, har ni tur kan ett par bilder komma upp pa bloggen. Inget intressant, men andock bilder.
Star pa stationen nu, om en halvtimme aker vi hemat. Inget jag vill, men som jag maste.
Blir otroligt inspirerad att borja plugga, Uppsala ar en otrolig student-stad! Vacker som fa stader!
Later som jag aldrig varit har, men det har jag. Har kanske bara inte reflekterat over skonheten.
En sjujaklans massa doktoranter overallt med frack och hoga hattar, sa fina sa!
De har skjutit kanonsalvor hela dagen for dem. De holl till vid Domkyrkan. Vi var ocksa vid Domkyrkan. Vi hoppade till lika mycket varje gang ;)
Hm, har inte sa mycket mer att skriva. Nu ska jag kika vidare pa natet. Maste utnyttja min internet-tid jag kopt.

Have a wonderful day!

Love ♥

Kommentarer
Postat av: Eja

Oja..Såå fin stad! =D

2008-05-31 @ 14:35:09
URL: http://www.ejapeja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0