Lååång birsta-dag.

Har bara hunnit äta, annars har jag precis kommit hem.
Har varit i Birsta med Jalla och Malin och letat klänning. Har hittat massor, men ingen klänning. Är ute för tidigt tror jag. Flera butiker höll på att packa ner/upp saker, så sommarmodet är nog på G om någon vecka eller två. Åker in till stan då istället. Men jag tycker att det borde finnas MYCKET fler vita klänningar, nu till studenten och allt! Men nej då.

Handlade alldeles för mycket, och alldeles för lite till bröllopet.
Hittade vinglas för 9:- för 6 stycken! Det var de som vi redan tittat på, men som tidigare kostat 19:-. Nedsatt pris, det gillas! Ska dit nästa måndag, då hade de dessutom gula ljushållare för 1:- styck. Flera ska inhandlas till badrummet, vilket jag för övrigt har handlat en gul badrumsmatta och ett gult duschdraperi till! :)
Jag gillar gult, men det visste ni nog redan ;)
Inhandlade även ett par data-spel, så nu är vi nog fast hela natten!
En mobil-laddare till pappa, ett par glas, servetter och lite annat smått och gott inhandlades också :)

Nu är jag så trött att jag kommer somna sittande i fotöljen. Hör ni inte av mig mer ikväll så sover jag gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0