Lekfullt

Har suttit i Paint och lekt lite med min klänning.
Tärnorna ska ju ha ljusrosa klänningar tänkte jag, kanske med svarta band i midjan för att matcha OM jag har den senast tänkta klänningen? Men skulle min vit-svarta matcha deras rosa? Så jag tänkte lite och gjorde om den lite, skulle det här kanske funka måntro?

Meeeen... det går inte att ladda upp bilder just nu. Hur som helst, har gjort om bandet i midjan till rosa.
Det skulle matcha blommor, tärnor, dekorationer och så. Kanske bättre, kanske sämre? Laddar upp bild så fort jag kan.

Kommentarer
Postat av: Annica

Hm... Ska du få på Stefan och thomas rosa också? *L*

2008-05-09 @ 12:55:16
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0