men ÄNTLIGEN!

Hur lång tid ska det ta att flytta en blogg?!?!
Jag tror jag var längst ner på prio-listan HELA tiden....
Så jag har inte varit ointresserad, har bara inte kunnat skriva!

Är fortfarande sjuk, det är en seg jäkel till förkylning!
Vaknar och har ingen röst =/

Drömde om mamma inatt.. det var jättejobbigt. Vaknade och grät. Drömde att hon hade varit borta länge bara (alltså, inte dött) och nu kom tillbaka, så jag blev ju först tårögd för att se henne igen, men så ville hon inte kramas, vilket fick mig att bryta ihop (i drömmen, vaknade och snyftade). Hon ville liksom inte känna av en riktigt. Hon såg precis ut som hon gjorde i verkligheten, samma gula kofta hon älskade, samma gröna huckle hon alltid hade på sig på huvudet när hon var sjuk... Usch, blir tårögd bara jag tänker på det! Men jag minns henne iallafall, det märks ju tydligt. Så det är skönt att drömma om henne, då bevaras minnena. Men ja, jobbigt samtidigt som sagt. Vaknar och önskar att det vore sant. Hellre i livet och inte vill kramas än död...

Nej, nu något gladare.
Ska gå och handla snart. Ska på bolaget också. Imorgon ska vi till Malin och Jimmie och grilla och göra potatissallader att testa inför bröllopet. Ska även köpa små vinflaskor att testa. Vill ju inte ha äckligt vin :)
Sen ska vi spela poker och dricka lite drinkar. För mig blir det Rosa Pantern. Likör 43, grenadine och mjölk. GRYMT!

Nu ska jag och min whiskey-röst sluta bladdra och hoppa in i duschen! 

Kommentarer
Postat av: Annica

Inte mer än vanligt egentligen men jag fick nog nu.

2008-05-23 @ 14:11:48
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Ann

JAAAAAAAAA! Jippie!

2008-05-23 @ 17:24:06
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ann

Hahahahaha!

2008-05-23 @ 18:03:29
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0