Men nu så!

Har svarat på lite kommentarer, sovit ut ordentligt och myst lite med min karl här på morgonen.
Var hos Stefan och Annica igår och pratade tårtor och en HEL DEL annat om bröllopet :)
Hon ska göra vår bröllopstårta och hade provbakat en! Den var HELT underbar och vi har inte en tvekan på att det är en sådan vi vill ha :D
Här är den:

image201

Gudomlig!

Vi fick även GRYMT många idéer till bröllopet! Ska ner på Papperskungen nu snart och inhandla lite saker :P

Har träningsvärk i sidorna idag, det ställe jag tränade minst? Magen inte så mycket, ryggen inte så mycket.
Ska bota det med ett Core-pass idag också :)

Kommentarer
Postat av: karro

jaha okej, låter superkul med konfirmationer!
jag ska konfirmera mig om två veckor :D
kram

2008-05-13 @ 19:00:45
URL: http://thegirlbehind.blogg.se
Postat av: Maria

Jättefin gumman! :)

2008-05-18 @ 18:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0