Träning

Nu sitter jag och planerar in en MASSA dagar med Malin. Vi är bundisar nu. Vi kommer hänga HUR mycket som helst (nästan). Nej, då, vi ska börja träna tillsammans, med start idag. Gick på löpbandet och körde sedan Core. Jobbigt men skönt! Så nu ska jag köpa ett månadskort. Vi kommer träna i snitt 4-5 gånger i veckan. Vi gör upp ett schema, då känns det mycket lättare! :D

Det var så roligt, när jag stod i duschen kom det en tant och plingade på och ville kolla på lägenheten. Det var hon som ska flytta in här.
Iallafall, när jag står och torkar mig så hör jag henne fråga "vad heter katten?"  Jalla blir ju ställd och vill inte säga att han heter Hitler, så han svarar efter någon sekunds betänketid "eeh, Jan."
Jag höll på att skratta ihjäl mig på toaletten! Han är så rolig :D

Nu ska vi planera färdigt, sedan ska jag spela Diablo :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Jan?!?!?
Vad fick han det ifrån?!? Så långt ifrån Hitler det bara kan bli i alla fall! *ASG*
Visst måste vi snacka tårtor!
Har köpt ett nytt spel till Wii... Carneval. Skitkul! Man skjuter ankor och kastar pil och sånt barnsligt roligt. Det var menat som en present till Emil. Men tror det är lite svårt för honom ännu. Kom och prova någon kväll så kan vi snacka tårtor samtidigt.

2008-05-05 @ 16:47:09
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0