Ljungaverk

Har bestämt att jag far bort ett par dagar till pappa i Ljungaverk.
Blir nog kvar tills på torsdag eller fredag.
Behöver komma bort en sväng och plugga ordentligt.
Här hemma blir det så lätt att man sätter sig och spelar spel på datorn istället.
Thomas blir hemma. Frågade om han ville följa med, men om jobbet ringer och vill att han ska jobba blir det så krångligt att ta sig från Ljunga till Timrå snabbt.
Kommer hälsa på farmor, och även Karin och Micke och deras barn.
Har köpt lite förskotts-julklappar åt barnen, lite kläder och lite leksaker.
Karin väntar en till tjej nu den 8:e december.
Med min tur lär hon väl komma nu när jag är där. Så var det med Alexsandra.
Enda gången på ett helt år jag var och hälsade på, fick Karin värkar så jag följde med på sjukhuset när Alexsandra föddes.

Har varit på stan mest hela dagen och myst i vinterkylan bland alla fina ljusslingor.
Blev en vanilj-latte och en morotskaka på Barista med Magnusson. Trevligt!
Barista är bra. Dom säljer bara rättvisemärkta saker, det gillar jag.

Nu måste jag packa färdigt, tåget går nu halv. Tur att man bor nära! 5 minuter till tågstationen ;)
Ha det bra! Hör av mig från pappsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0