Fredag kväll är en ensam kväll.

Japp, sitter helt ensam i lägenheten. Thomas sover hos svärmor inatt, då det inte går någon buss som är i Timrå till 7 imorgon bitti då han börjar jobba.
Brorsan är ute och ränner någonstans, han har ingen ro att sitta still.
Det har förvisso inte jag heller, men jag har inga kompisar och inget körkort. Ni hör ju hur synd det är om mig :P
Så ensam är jag.
Har precis varit på macken och köpt en juice-tetra och en chipspåse. Lite lyx får det bli på halloween-fredagen.
Jag som får halsbränna av juice... Men jag får halsbränna av allt möjligt nuförtiden, så jag kan likaväl dricka juice som jag tycker om så mycket.
Googlade förresten på halsbränna, och tydligen så finns det någon reflux-sjukdom som det finns medicin att få för.
Kanske ska gå till farbror doktorn någon dag ;)
Otroligt att jag vågade gå på macken, jag som är så mörkrädd, och just nu när det är vålnader och gastar överallt.
Gick ett spöke, en djävul och något annat som jag inte såg vad det var in på macken före mig. Läskigt.

Igår var vi hos Ann och tittade på hockey. Timrå förlorade, men det var iallafall trevligt sällskap och gott fika :)

Nu ska jag se den andra filmen jag lånade av svärmor, kommer inte ihåg vad den heter, men jag hoppas att den är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0