Bak bak bak

Jag har bakat hela förmiddagen. Har bakat fyra sorters kakor. Egentligen 6, men de första två gjorde jag med glutenfritt mjöl så att Malin skulle kunna äta, tyvärr så fungerar glutenfritt mjöl inte som vanligt mjöl så kakorna flöt ut.
Har dock pratat med Malin och det ordnar sig. Så nu bakar jag med vanligt mjöl och kakorna är fina.

Bärrutor
Godaste kakan
After Eight-kaka
Annicas kanelkakor
Ploppkakor
Sedan någon av Annicas varianter av muffins med spännande fyllningar (marabou choklad till exempel)
Havreflarn
Kolakakor
Hallongrottor
Wienerstänger


Har tagit bort några som jag inte tänker baka på grund av brist på tid och ork.
Nu har jag tagit en liten paus, så ska det återupptas lite senare.
Brorsan har kommit hem, så han och jag ska åka och hitta något att äta.
Thomas är och jobbar och blir kvar i Timrå inatt och packar lite saker som vi ska försöka hämta imorgon.
Många och i den där meningen.

Sedan ska fönstren putsas och det ska dammsugas och torkas. Jaja, inte tid att sitta här då!
Ville bara uppdatera intresserade om läget (och dessutom visa att jag faktiskt tagit mig i kragen och börjat baka! INTE sista natten den här gången :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0