Bakning

Nu har jag varit inne på lillans och annicas blogg och tjuvat recept.
Det jag ska baka innan söndag är:

Bärrutor
Godaste kakan
Citronkladdkaka

Ananaspaj
After Eight-kaka
Kolamuffins
Päronkladdkaka
Annicas kanelkakor
Ploppkakor
Sedan någon av Annicas varianter av muffins med spännande fyllningar (marabou choklad till exempel)
Bullar
Havreflarn
Kolakakor
Hallongrottor
Wienerstänger
Schackrutor

(Det strular med godaste kakan och citronkladdkaka, det blir samma länk. jaja, ni får kika runt lite så hittar ni nog det andra :P)
Ja ni ser ju, har massor att göra. Nej, det här är bara vad jag är sugen på och SKULLE vilja göra, men jag kommer göra mindre än hälften. Och blir det mer så är det ju bara gott ;)
Börjar i någon ände så får vi se hur fort jag tröttnar.
Har ju en massa annat att göra också,så det kommer inte hinnas med att baka alla. Men erkänn att ni blev sugna!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Lenitha!



Kolla gärna i på min sida också... Har några recept där...



Vilken dag är det Du fyller år???



PS! Det var 2 bagare och 1 smet... ;-))



Ha det gott!

2008-09-24 @ 16:02:14
URL: http://gevalium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0