Efterfest!

Efter "några" drinkar på krogen (men jäklar vad svårt det var att skriva då) och en trevlig makes kusin på O'learys är Lenitha hemma och väntar på folk för efterfest. Relativt glad och relativt onykter.
Korv från Statoil har ätits (tänk vad fort det går för Statoil-biträden att göra korv med mos när man är onykter? Tyckte VERKLIGEN att det gick på en sekund...), jag har dansat med min bror, läs jag dansar aldrig nyyykter..., jag har städat på toaletten på O'learys, folk är så grisiga och slänger servetter över hela golvet, jag har blivit bjuden på ALLT ikväll, har druckit Long Island Ice Tea, den var... bitter. Den ska man nog dricka längre in på kvällen.
Jag har haft en kanonkväll och den är inte slut än hoppas jag!
Stötte på kusin Johnny på krogen, ringde precis honom, och han är på väg, säger han. Han sa det innan och då återvände han in på festen på Stadshuset... Denna gång får han banne mig komma! Och en massa annat folk från huset mitt emot, ja... vi får se. Annars dricker jag min Tom Collins ändå och ser glad ut, för glad är jag ;)
Det här har varit så lagom!
Blir nog fest imorgon också.... hoppas jag. Det här var trevligt!

Okej, jag slutar svamla nu.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0