Gäääsp...

Jag hade en jättetrevlig dag igår!
Familj och vänner kom och hälsade på hela dagen och jag fick spendera min dag med de jag tycker om.
Jag fick fina presenter och fika fanns det ju gott om ;)

Idag har vi bara tagit det lugnt, suttit framför datorn mest hela dagen.
Ringt på några jobb, dock utan bra resultat.
Jaja, det är bara att ringa vidare.

Thomas är och spelar hockey nu, så jag njuter av stillhet, poker och Era. Underbart!
Blir dock sömnig, musiken är så stillsam och vacker.
Ska lägga mig i badet en stund tror jag, fast risken är att jag somnar ;)
Kanske bara duschar och går och lägger mig och läser en stund.
Hur som helst, godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0