Godmorgon!

Har sovit ganska gott inatt faktiskt. Katterna har inte varit inne på sovrummet så mycket, så jag har inte blivit väckt.
Så skönt att sova med min man! Har saknat honom.
Idag ska det städas lite här, annars vet jag inte.
Hitler har blivit lite modigare, han är ute och ränner runt i lägenheten nu, lite mer nyfiken.
Däremot har han skrämt Wilma lite med allt morrande, så hon är lite skraj för honom. Eller ja, var. Jag tror hon tröttnade, för när jag stod och vek tvätt med Hitler bredvid mig, tog hon sats, sprang på Hitler och sprang därifrån igen.
Vet inte om det var för att visa att han inte får trycka ner henne mer, eller om det var för att hon ville busa med honom. Hur som helst så blev han så paff att han inte kom för sig att varken morra eller fräsa. Han blev tvärtom nyfiken och följde efter henne.
Ja, det ordnar sig nog till det bästa ändå ;)

Frukost i magen, make bredvid mig. Dags att göra stan osäker kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0