Godmorgon!

Sov så dåligt inatt (kan det bero på att Thomas inte var hemma, jag sov på soffan och vi har ett monster till kattunge? :P) så jag tog en rejäl sovmorgon.
Jag är glad, för jag fick mycket mer lön än jag trodde! Eller mycket och mycket, men tredubbelt. Wohoo!
Idag har jag massor att göra och väldigt lite tid!
Ska egentligen på KU ikväll, men jag är inte så säker på att jag hinner.
Det ska: (jag stjäl Lillans listidé, lättare att bocka av då)
Tvättas
Plockas
Bytas sängkläder
Dammsugas
Torkas golv
Dammtorkas
Putsas fönster
Gå på affären
Baka

Hm, bara för det kommer jag inte på något mer.. Hade mycket mer på hjärnan nyss.
Kattlådan bytte jag igår, så den är ren och fräsch.

Jäklar anåda baslåda vad hett det är här inne! Jag är oftast frusen (som de flesta har erfarenhet av, skriker alltid efter filtar hos Lillan & Håkan och Stefan & Annica), men nu svettas jag! Det är minst 30 grader varmt här inne..
Korsdrag, here I come!
Enda nackdelen med den här lägenheten.

Nä, här har inte jag tid att sitta om jag ska komma någonvart. Måste skriva en inköpslista, sedan bege mig ner till Hemköp. Har ett Ica nära och en mack ännu närmare, men de är så dyra båda två och jag ska handla rätt mycket, så jag måste vara ekonomisk.
Jaja, vi får se om jag kommer in något senare!
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0