hejdå med glasströst

Nu har vi varit nere på stan och fixat lite spännande ärenden.
Har dessvärre också sagt hejdå till min älskade. Han skulle hem till Timrå och jobba. Snyft!
Så nu är man ensam igen. Nåväl, jag har ju de två härliga katterna ;) Det funkar bara bättre och bättre.
Har dessutom köpt två förpackningar Ben & Jerry's glass, en med banansmak med chokladapor och valnötter, och en med vaniljglass med choklad- och kakdegsbitar. Sååå goda! Ska se om brorsan har något film någonstans jag kan kolla på.
Annars får det bli lite Harry Potter-läsning ;)
Är på sista boken nu, galet spännande! Vill aldrig att det ska ta slut.
Jaja, nu har jag inget mer att säga. Ha en bra dag!

(Jo förresten, brorsan har fått sitt internet idag, så nu slipper jag 3G-nätet och surfar jättesnabbt istället! youtube, here i come!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0