Mums-tråkigt.

Har varit på det väldigt närbelagda dygnet-runt-öppna mack-Icat och inhandlat frukost tills imorgon.
Innan jag tog bussen hem från jobbet förut var jag in och unnade mig (oss, hälften åt Thomas) 4 bitar gourmet-choklad för 25 (!) spänn. Så gissa om jag njuter saaakta av dom nu ;)
Dessvärre har jag en stor blåsa mitt på tungspetsen som gör sinnessjukt ont, så det är lite bökigt att äta.
Jag har så tråkigt så jag får dåndimpen.
Har suttit på youtube och försökt få fram en låt (den buffrar) i ca 40 minuter nu. Den har kommit strax över halvvägs...
Brorsan har inte fått sitt internet än, det gamla var Johnny och Ninas, så jag sitter på 3G-nät, vansinnigt seg. Jag får krupp!
Har pratat med Thomas en stund iallafall, det piggar upp :)
Ska städa här imorgon och gå och lämna igen ett par filmer vi hyrde förra helgen.

Hitler vänjer sig sakta men säkert. Han har hittat ett fönster, eller ja, en köksbänk som kind of sitter ihop med fönstret så den utgör en enorm fönsterbräda. Hur som helst, där sitter han och kikar ut. Han är gosig om man klappar honom, men han morrar samtidigt. Osäkerhet kallas det. Han vänjer sig. Vill ge honom mycket uppmärksamhet så han märker att det inte är något farligt, och jag inte gör det för att vara elak.

Nåväl, ska se om jag kan få hem pokerklienten, kanske kanske kan spela en poker ikväll. Om det är klart innan jag går och lägger mig...(Hm, å andra sidan inte, installationen misslyckades och inget poker till Lenitha)  Ha en fortsatt trevlig kväll! (Återkommer nog när det tråkiga tar överhanden ;P)

Kommentarer
Postat av: Älsklingen<3

Hoppas att du får en underbar dag <33333



Ps. skicka ett mess när du kommer hem <3333

2008-09-08 @ 09:42:28
Postat av: Annica

Om du har tråkigt kan du alltid kolla in hos mig. Jag har gjort bort mig. Igen....

2008-09-08 @ 14:34:21
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: vivan

Hoppas att det går bra med kissarna...kramiz:)

2008-09-08 @ 14:34:43
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0