Onödigt vetande

Hittade den här hos Malin, kunde inte låta bli den.

1. Hur gammal är du om fem år? 27 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Thomas
3. Hur lång är du? 1,70 ungefär
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Oj, umm.. Harry Potter 5 tror jag..
5. Vem ringde du senast? Persson tror jag. Flera dagar sen jag ringde någon :P
6. Vem ringde dig senast? Haha Persson igen.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "...Bara jag får pengar på lördag..."
8.. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms. Jag tycker inte om att prata i telefon.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Över 5 år sedan nu... Usch vad tiden går fort. Saknar henne så mycket...
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du i dag? Runt 10 
13. Vilken är din favoritjulsång?
Vet inte vad den heter. Det var min och mammas julsång.
14. Vilken är din favoritplats? Båstad. Drömmer ofta om det.
15. Vilken plats föredrar du minst? Mörka ställen.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förmodligen här i krokarna, som utbildad församlingspedagog, vi har barn och hus.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Pappa när han härmade ett lejon och brorsan.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?Thomas.
19. Hur stor är din säng? 1,60.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Det beror på om kattungen stjäl den ena, annars två.
23. Hur många landskap har du bott i? 3 tror jag... Skåne, Småland och Medelpad.
24. Vilka städer har du bott i? OJ. Eller.. städer? Orter? Jaja, har bott i: Byforsen, Ankarsrum, Båstad, Grundsjön, Ljungaverk, Ånge, Erikslund, Sundsvall och Timrå. (och ett par orter jag inte kommer på namnet på). Allt som allt har jag flyttat plus minus 25 gånger i mitt liv.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Det beror på hur snygga skor jag har. Men helst barfota ändå tror jag.
26. Är du social? Ibland.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's Cookie Dough.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Morotskaka eller ikeas jordgubbs cheesecake. Ni vet ju hur mycket jag gillar den Ann och Annica ;)
29. Tycker du om kinamat? Oja.

30. Tycker du om kaffe? Njae, det går bort för mig.
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk.
32. Sover du på någon särskild sida? Alla utom rygg. Det är sällan.
33. Kan du spela poker? Japp.
34. Tycker du om att mysa/kela? Väldigt mycket.
35. Är du en beroendemänniska? Ja. För mycket. Alltså, inte av droger, utan av andra saker.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Njae... Det var en tjej som gick i skolan med mig på mellanstadiet tror jag det var som fyllde år samtidigt.
37. Vill du ha barn? Sjukt mycket.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite franska, lite spanska, ett par ord ryska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, har aldrig gjort illa mig ordentligt.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet är mysigt att sitta vid, men jag föredrar att bada i bassäng. Det är säkrast. Inget mörkt vatten, inga otäcka djur, inga alger.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst? Nya flashiga saker till hemmet. Fast har ju aldrig pengar att köpa det med :P
42. Äger du dyrbara smycken? Nej, jag gillar rea för mycket.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Top Model och matlagningsprogram.
44. Kan du rulla med tungan? Ja...

45. Vem är den roligaste människan du känner? Thomas och Willysson.
46. Sover du med gosedjur? Nej det var längesen. Har ett, men det sitter och tittar på på sidan om.
47. Vad har du för ringsignal? Någon pipig samsung-melodi.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jag vet inte.. tror tyvärr att det har försvunnit i bortgång och alla flyttar.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En umm.... skruvmejsel.
50. Flirtar du mycket? Jag är gift, så nej.

51. Kan du byta olja på bilen? Kan? Har aldrig testat. Jag behöver ju inte det. Än.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har inget körkort. Se, det är EN av fördelarna med att inte ha det. Man kan inte få fortkörningsböter.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Sista Harry Potter.
54. Läser du någon dagstidning? Tja, jag läser väl det jag kommer över. Aftonbladet, Sundsvallan, Dagbladet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Dansa i en bil? Sittandes kanske om det är riktigt bra musik.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Guld.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ingenting jag vill ta här...
59. När var du i kyrkan senast? usch.. det här påminner mig om att det var för länge sen.
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En helg kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0