Utmaning

Ann utmanade alla som ville och den här verkade så rolig att jag inte kunde låta bli ;)

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista......

Har du pussat nummer 2?
Alex. Nej, det har jag inte.

Vad har du för relation med nummer 20?
Crille. Satt i DS tillsammans förra året.

När ska du träffa nummer 30?
Hagis, vet inte. Rollspelsträff eller LAN? :)

Är nummer 18 söt?
Jaadå, Cissi :)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Trevlig människa helt enkelt. Cattis, vi konfirmerades ihop.

Gillar du nummer 14?
Verkligen! Thomas lillasyster.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Ja det tror jag. Alex igen.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Erika Nestorsson. På KU på torsdag?

Är du nära vän med nummer 23?
Nära vän vet jag inte, men kär vän. Ejapeja lingonstjärt :)

Har du gått på bio med nummer 4?
Kantor-Anders, nej det har jag inte tror jag.

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Gå ut som i dejta eller festa? Festa med DS-Håkan skulle jag lätt göra :) Annars är jag ju faktiskt gift ;)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Volontär-Andreas, vi pratar inte så mycket nuförtiden.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Bodil. Nej tack.

Vad har du och nummer 24 för relation?
Eric Lennerth, Ds-kamrater.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Erik Bjermqvist. Ha DS-möte? Hålla i fördjupningshelg?

Vad är det bästa med nummer 8?
Bengt Hallin. Vet inte ens vem det är eller hur han hamnat i min telefonbok xD

Brukar du och nummer 16 träffas?
Christian Hedin. Nej, det gör vi inte.



Utmanar vidare de som vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0