Fixat och klart!

Min svacka har gått upp sig lite igen.
Jag står på båda benen nu. Tror jag.
Har varit med en annan diakon idag, och hon peppade mig stenhårt, så nu är mina ansökningar till fritidsledarutbildningen samt grundkursen skickade!
Nu är det bara att vänta och se.
Hoppas som en galning!

Galet vad trött jag är efter helgen. Det var seeeegt att kliva upp imorse när jag kom hem 20 över 11 igår kväll och inte kom till ro förrän närmare 01... Längtar tills på lördag då jag får sova ut!
Jäklar, jag ska sova hela helgen tror jag. Ta igen för alla veckor jag har varit uppbokad.

Camelot var så underbart!
Fick vara med om både dop i sjön, vackra mässor, rollspelskonfirmation, dubbning, bankett, spela Ticket to Ride typ 30 gånger under hela helgen och massor av annat roligt!
Det går inte riktigt att beskriva, man måste vara där för att uppleva det...
Det är kanske inte så roligt att läsa om, men fråga om ni vill höra mer, jag berättar mer än gärna :)

Nu ska jag laga mat, det blir fläskytterfilé här idag.
Sen ska jag bara ta det lugnt hela dagen och gå och lägga mig tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0