Lista

Orkar inte skriva om Camelot just nu, det är såååå mycket som har hänt och jag har så många intryck att det skulle bli för långt för att orka skrivas just nu.
Jag kan dock med stolhet säga att jag idag dubbades till Lady Guldiwa av Atzel och har varit på bankett i självaste Kung Arthurs hov. Fantasiskt roligt. Kastat gris och ätit revbensspjäll ;) Sjukt bäst!

Anyhow, jag stal en lista på Annas bilddagbok.

Ditt namn? Ingrid Lenitha Jalonen (och även se ovan, är stolt över mitt nya lajv-namn!)
Födelseår? 1986
Hur Lång är du? 1.70
Spelar du något instrument? Aningen piano kanske. Kanske. Men inte tillräckligt för att det ska gillas.
Dina första tankar när du vaknar? Fasen, morgon redan?!
Vart befinner du dig just nu? På Finnåkers kursgård på Camelot rollspelläger
Vad har du för färg på trosorna? Lila med vita prickar. Sexigt värre!
Har du några husdjur? 2 katter + 1 katt som är brorsans
Är du singel? Nope
Vem är snyggast? Älskade Thomas är vackrast i hela världen
Vem vet mest om dig? Thomas
Vad vill du ha just nu? En lägenhet i Arboga och en plats i Sigtuna på fritidsledarutbildningen!
Ditt mål i livet? Närmaste är ovanstående. Det eller komvux + grundkurs. Eller jobb då såklart. Lång framtid är det klassiska villa + vovve + barn.
Rädd för? Oj..... att vara ensam i sociala miljöer, spindlar, valar (i know...), djupt och mörkt vatten, alger, MÖRKER, döden och lite annat.
McDonalds eller Burgerking? Oj. Pest eller kolera. Burger king tror jag.
Sjunger du? Ja massor. Ofta och högt.
Vad har du för skostorlek? 40
Vill du gifta dig? Been there done that.
Kommer du överens med dina föräldrar? Min förälder, har bara en kvar. Ja numer gör jag det, och det är jag världens gladaste dotter för!
Din hårfärg? Röd.
Skor du hade på dig idag? Ett par Uggs under banketten, dom var dock för varma. Använder annars ett par gröna somriga. För det är vår och ingen snö här!
Vad sover du i? T-shirt och byxor här, inget hemma ;)
Kläder du har på dig? Underkläder, byxor, ett linne och min vackra gröna medeltidsklänning.
Favoritårstid? Vår. Då man riktigt ser hur vintern försvinner och sommaren kommer.
Favoritmat och dryck? Chai latte och kanske... åh det är olika. Potatisgratäng och lövbiffsrullader kanske?
Hur svarar du i telefonen hemma? "Lenitha"
Hur svarar du i mobilen? samma
Sov du ensam inatt? Ja i sängen, men jag hade tre rumskamrater i rummet ;)
Vad gjorde du kl 08 imorse? Vaknade.
Vad var det senaste någon sa till dig? "om en halvtimme"
Druckit idag? Päronsaft, vatten, mjölk.
Vad är det för väder hos dig nu? Nu är det mörkt, men det har varit strålande sol och kanske 15 grader varmt hela dagen.
Godaste glassmaken? Umm... choklad? Nej, Ben and Jerry's Half baked är gudomlig.
Drömmer du mardrömmar? Ja. Ganska ofta.
Favoritklädsel? Slappt och ledigt.
Favoritgodis? Just nu är jag frälst i apelsin-geisha.
Hur många kuddar sover du med? 1 just nu. 2 hemma.
Längtar du mest efter just nu? Thomas och mina katter. 4 dagar utan dom! 5 innan vi ses.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Vandrarhemsrum.
Saknar du någon just nu? ATT jag gör!
Snus eller cigaretter? Umm cigaretter.
Vill du ha barn? Ja :)
Längtar du till din nästa födelsedag? Tja... Presenter och uppvaktning är väl aldrig fel?
Är du blyg? Ja ibland.
Tycker du att du har fin dialekt? Har aldrig tänkt på den. Den är väl bara... average.
Tycker du om fester? Njae. Jag är nog ingen festmänniska ;)
Vad har du för planer till helgen? SOVA. För första helgen på en månad.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? Den duger som den är.
En bra film? Meet Joe Black och Powder. GUDOMLIGA.
sprit, cider, vin eller öl? Cider.
Hund, råtta eller katt? Katt

Kommentarer
Postat av: Micke willysson

http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY

Postat av: carolina

Sv: tack vännen :)

2009-04-13 @ 18:34:55
URL: http://carolinasunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0