Skottland, here I come!

Jamen idag far man till Skottland då då, om det är någon som har missat det ;)
Väskan är packad och jag är redo att åka.
Eller ja, nästan. Ska gå och köpa en kåsa samt växla pengar först.
Kvart i tolv ska jag möta resten på tågstationen, sen far vi ner till Skavsta och flyger därifrån till Glasgow.
(Blir fjärde gången på en månad jag åker tåg till Stockholm)
Kommer bli så galet roligt, vilken otrolig möjlighet jag fått!
Kamera följer med, så jag kommer knäppa många bilder.
Däremot följer inte dator med, onödig packning, så ingen kommer höra av mig på hela veckan.
Men ett och annat vykort kan jag nog klämma till med, om jag får tid.
Vi ska bo i ett kloster och bland annat pilgrimsvandra.

Nåväl, ska inte sitta här mer. Ska äta frukost nu, sen gå neröver stan en sväng.
Ha en härlig vecka!

Thomas, jag älskar dig mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: carolina

knäpp mååååånga bilder :D ha så kul. puss

2009-04-17 @ 09:28:10
URL: http://carolinasunderbara.blogg.se/
Postat av: Camilla

Trevlig resa...



PS! Om Du träffar Victoria Rudebark så hälsa från mig... :-)



Ha det gott!

2009-04-17 @ 10:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0