Varför?!

Hade första dagen på praktiken idag, det är superkul!
Kommer stormtrivas där verkligen :)

Det jobbiga är att jag är riktigt förkyld.
Jag har nog feber, min näsa är igentäppt, jag har jätteont i nacke och huvud, min hals är igensvullen och jag känner mig allmänt matt.
Varför nu?!
Jag kan inte vara sjuk andra dagen på praktiken. Glöm det.
En jäkla massa treo, nässpray och c-vitamin så får det så lov att ordna upp sig. Och halstabletter förstås.

Kycklingen vi åt igår blev fantastiskt god! Den kommer ätas många gånger till!
Idag åt vi varm smörgåstårta, den har jag suktat efter i evigheter känns det som. Åt den förra månaden, och jag har längtat sen dess ;)
Får bli en bit att ta med som lunch imorgon :P

Nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon, någorlunda pigg...
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Tack raring!

2009-04-02 @ 13:54:23
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0