Äntligen fredag :)

Middagen med FL:arna var jätterolig!
Vi bjöds på tacos och festligheter. Innan vi åt fick vi lappar med uppdrag som vi skulle utföra innan middagen var slut.
Jag skulle hålla ett hyllningstal till Jesus, någon annan skulle säga "Halleluja" efter varje tal, medan en tredje skulle ta i hand och tacka sina bordsgrannar efter varje "Halleluja". Och så vidare. Roligt hade vi ;)

Igår hade vi pilgrimsvandring, vi gick från skolan, genom skogen ner till St. Pers ruin, där vi firade mässa.
Det var verkligen jättemysigt, vi stannade till här och där och våra lärare berättade lite olika saker.
Fick chansen att prova mina kängor på riktigt, och de är suveräna! Inte en tillstymmelse till skavsår :)

Idag har min älskade Thomas kommit ner! Har längtat så mycket! Vi har myst på, fikat, jag har visat honom Sigtuna lite, vi har käkat, varit ner på Sigtuna en sväng till för att hämta ut biljetter tills imorgon, och nu ska vi äta ost och kex och mysa på.
Blir en tidig kväll, imorgon bitti åker vi in till den stora staden och går på Skansen och Gröna Lund. Om vädret tillåter. Det ser ut att bli regn. Isåfall improviserar vi, men planerna är de ovannämnda!

Lite bilder från igår kan jag bjuda på :)


Utsikt från köket (kind of)



Pilgrimsstavstillverkning

 

Bilder från vandringen

     

Kommentarer
Postat av: Annica

Hoppas verkligen inte att ni har samma väder som oss!!!

2009-08-22 @ 10:39:03
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0