Det här är mitt hem!

Jag trivs så fantastiskt bra här! Har jag nämnt det? ;)
Har haft två dagar med inte så hög aktivitet, vi har mest planerat inför nästa veckas fjällresa.
Kommer vandra vid norska gränsen ungefär i höjd med Särna och Idre, strax ovanför.
Kommer vandra två heldagar och två halvdagar, ungefär en mil för varje hel dag.
Det kommer bli jobbigt, men roligt!
Har testat ryggsäckar, planerat mat, checkat utrustning, skrivit packlista samt sett ut vår färdrutt.
Jag längtar!
Bakade bullar igår, det var uppskattat :P

Nu strax så bjuder tvåorna oss ettor på middag, sedan blir det till att umgås hela kvällen.

På fredag kommer Thomas ner, så går vi på grönan och Skansen och myser på på lördag, vi kan behöva unna oss en sådan dag!

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack!

Men visst ser du! Jag lyckades. Trots att jag inte har alla finurliga scrapsaker. ;-)

2009-08-21 @ 19:18:34
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0