Tredje advent!



Glad tredje advent OCH lucia!
Drömde nu innan jag vaknade att jag och Thomas hade fem underbara barn, de var perfekta alla fem, så jag vaknade på ett strålande humör :)
Thomas är här nu, det är så mysigt att ha honom här när jag känner mig nere. Bara att han är här gör mig så mycket gladare!

I förrgår hade vi först lucia-sånger med vår kör inför resten av skolan, jättemysigt, jag älskar att sjunga! Sedan hade vi avslutningsmässa för de som gått grundkursen den här terminen. Sorgligt att de flesta flyttar, kommer sakna dem allesammmans =/

Igår hade vi en slapp dag, vi gled mest omkring, spelade tv-spel, myste lite och så. På kvällen gick vi upp till Erka och Elin och spelade spel, sedan ner till köket på dagis och fortsatte där. En trevlig kväll helt enkelt.

Idag ska vi gå ner på julmarknaden här i byn (lovar att knäppa kort, det är så galet mysigt i Sigtuna, speciellt runt jul!), sedan ska vi till kyrkan och lyssna på barnkörer, det skulle tydligen vara 70 barn som sjunger!
Ikväll får vi se vad vi gör, kanske spelar lite poker eller så. Har ett litet arbete jag måste gå igenom som jag ska opponera på imorgon, men annars så är allt lugnt.
Ska börja packa här i veckan, jag ska ju bli sambo efter jul, så jag packar allt och ställer in det i hennes rum tills vi kommer tillbaka.

Hur som helst.
Ha en jättehärlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0