Blä för snö och kyla

Det är vackert att titta på och ser väldigt mysigt ut, men FY vad kallt det är ute!
Och snö har jag inte mycket för, åtminstone nuförtiden då jag inte åker skidor, pulka eller skoter, annars hade det nog varit ganska trevligt.
Det bra är iallafall att solen är uppe och skiner på oss, den blir man glad och pigg av vare sig man är inne eller ute.

Hade tappat ett halvt kilo till på vågen imorse, tackar :)

Såhär ser min frukost, lunch och middag ut på dagarna, fast inte alltid med juice-lyxen.



Den andra drycken är ju då diet-drinken. Smakar halvsalt fibrig chokladdryck med mjölig konstistens. Inte alltför god.

Det är skönt dock och motiverar när man ser att det ger resultat.
Har haft ett par jobbiga dagar, men känner nu att det faktiskt kanske vänder.
Om det beror på att jag tappat ett halvt kilo till, solen eller att det helt enkelt gått över nu när jag hållit på ett par dagar, det vet jag inte, men det spelar ingen roll heller. Det är inte lika jobbigt längre.

Annars gör jag inte så mycket, drömmer mig bort härifrån, till ett studentrum i Sigtuna, en lägenhet i Västerås, en lya vid havet i Båstad eller ett litet stenhus med stora lägdor att rida på i Skottland.
Mycket kan man drömma om, bara att börja jobba sig fram till målen. Kanske tar det i den ordningen? Kanske ska bo på alla fyra ställen? Hoppas kan man :)

Sitter och är pirrig för Malin och Niklas skull, de har en bebis på G! Och hon har inte bloggat sen i förrgår, är den på väg kanske? Eller redan ute? Vår första KU-bebis :)
Lycka till mina vänner, ni kommer bli underbara föräldrar när det är dags!

Lunchdrycken ska shakas och drickas nu. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0