Glorious day!

Vilket underbart möte det var!
Har aldrig varit på Arbetsförmedlingen och blivit så bra bemött förut.
Ingenting var ett problem, allt gick och kommer att lösas, fick precis den hjälp jag behövde och hela tiden med ett leende på läpparna. Känner mig SÅ nöjd efter att ha kommit därifrån!
Att jag pluggar är inget problem, utan det löser vi, för det är viktigare att jag pluggar så att jag kan komma in i Sigtuna än att jag jobbar just nu, så det kommer kombineras med en praktik så jag praktiserar 50% och pluggar 50%. Nemas problemas!
Dessa människor har verkligen gjort min dag, eller mer än så =)
Sen att man kom ut därifrån och solen lyste och man skymtade lite asfalt mitt i vintern och lät vårkänslorna kika fram lite var inte heller någon nackdel. Sen att asfalten bara var mitt i vägen där det alltid är bart, det har inte med saken att göra.
Det lades bara märke till lite extra den här dagen.

Så min dag kommer vara helt fantastiskt bra!
Kommer sätta mig med den bärbara datorn, äta makaroner och ost och låta solen skina in genom fönstren och bara njuta av dagen!

Kommentarer
Postat av: anna

Kan ni inte komma och hälsa på med Hitler någon dag ? Pappa ville jättegärna se hur han såg ut :)Puss

2009-02-17 @ 16:23:03
URL: http://anaban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0