Godmorgon

Se, ovanligheterna är framme igen. Jag är uppe 20 i 6. Vaken av mig själv dessutom! Eller ja. Nästan.
Tog upp en kartong igår kväll från källaren för att jag skulle rensa ur den idag.
Dock låg det en väckarklocka i den som nu strax efter 5 fick för sig att ringa och låta som ett brandlarm.
Så här sitter vi nu, pigga och glada.
Det kan ju även bero på att vi somnade som stockar vid 9 igår kväll...

Helgen var fantastiskt rolig!
Bästa SUM jag har varit på, det blev otroligt bra.
Trerätters middag och dans på lördagen, Biskopens Bucka-tävling både på fredag och lördag vilken Timrå tillsammans med Selånger vann! :)
Clownen Daff-Daff hälsade på på söndagen, Thomas hade väldigt väldigt roligt åt honom, han skrattade jättemycket.
Och det gjorde väl jag också, han var faktiskt riktigt rolig ;)

På söndag eftermiddag fick vi hjälp av Stefan att hämta alla resterande saker i Timrå, så nu är dom ÄNTLIGEN hemma!
Det känns så skönt! Nu gäller det bara att ta sig i kragen och packa upp allt och rensa ordentligt också.
Men har börjat åtminstone, alltid något!
Tack så jätte jättemycket Stefan för hjälpen!


Igår blev det en lugn dag vill jag lova. Ganska trötta efter helgen och allt spring.
Idag blir det nog också en lugn dag. Har möte på Arbetsförmedlingen 11.30, men sen är det inte så mycket mer att göra.
Plugga lite hade jag nog tänkt.
Nu ska jag ta en Treo, min tand och mitt huvud dunkar onormalt mycket.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0