Melodifestivalen

Det blev melodifestival-kväll för mig och Thomas.

Just nu är det Carolina af Ugglas och ingen av oss kan titta.
Hon ser stenhög ut och koreografin var nog gjord av en 5-åring...
Det gjorde inte saken bättre att puckot Petra Mede som programledare är så pinsam att det inte går att titta på.
Hon har det hon ska säga så uppstakat att hon säger fel hela tiden och hon drar så dåliga skämt att det bara inte går att lyssna på.
Det gjorde inte saken bättre att hon klädde ut sig till nunna helt plötsligt.
Hon anstränger sig så mycket att det blir löjligt.

Men men, förutom dessa två underliga damer är det helt okej, artisterna är rätt så bra i år, och då är det bara första delen.
Alcazar gillade jag. Kanske inte deras utstyrsel, men låten var klämmig.
Emilia likaså.

Shirley Clamp lät väl som vanligt, och har man inte någon väldigt spännande rekvisita på scen är det svårt för en lugn låt att vinna i Eurovision song contest, så hon får inte min röst.


I övrigt är det väldigt upp och ner för mig. Mår inte så bra just nu, längtar härifrån så jag får krupp...
Sa till Majja idag att visst, vi bor i en fin lägenhet som ligger till jättebra, men vad gör det om man inte trivs och inte har några vänner här?

Men men... har iallafall gått ner 2½ kilo sen förra torsdagen, alltid något att trösta sig med.
Har hoppat på drink-dieten, med såna här Nutrilett drinkar, skitjobbigt, men det ger resultat så det är väl värt det.

Imorgon ska jag till Jessica på Mary Kay-party, ska bli trevligt :)
Får se om man kan hitta en bra foundation eller ett rouge.

Nu har jag inget annat att skriva, så nu fortsätter jag titta och mysa.


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej!

Hur mår ni? Emil sa idag att han saknade er. Kanske dags att träffas snart?

Jag har nu för första gången en tävling i min blogg. Du får gärna vara med om du vill. Fast då kanske jag måste göra ett kort som går i gult.. ;-)

KRAM!

2009-02-08 @ 20:58:44
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0