Onsdag (/torsdag)

Hej!

Idag har varit en jättebra dag!
Har klippt mig i en grym frisyr som är SÅ jag, äntligen!
Nu känner jag mig mer som den rätta punk-Lenitha :) (för jag är egentligen väldigt svart. Jag älskar svarta (och gula) kläder, punkiga frisyrer, nitar, tatueringar, piercingar, det är det som är JAG, inget annat! Jag trivs inte i rosa, vita, snuttegulliga kläder, jeans och en "söt top", inte jag!)
Fast jag har drullat bort kameran, så ni kan inte få några bilder.

Hade tänkt att göra en omstart och skriva en text om vem jag egentligen är och lägga in här på bloggen, så att det inte finns några tvivel från varken eran eller min sida. Den blev dock över 3 sidor lång och inte ens klar så jag tror inte att någon orkar läsa den, så jag skippar det.

Förresten, sa jag att jag var snygg i håret? ;D
Okej, det kanske inte var så mycket mer bra på den dagen, men det var en väldans boost för mitt självförtroende, så för mig var den bra!
Nu ska jag pyssla. De flesta av er som läser får nog snart veta vad. Ni andra också. Fast lite senare.
Hur som helst, natten har precis börjat!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Kort vill vi se:))

2009-02-26 @ 05:14:54
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

God morgon!



Väntar med spänning på foto med frisyren...



Ha det gott!

2009-02-26 @ 08:04:18
URL: http://gevalium.blogg.se/
Postat av: M

Åhh, vill se din nya frilla NU NU NU!!!

2009-02-26 @ 15:09:30
Postat av: M

Åhh, vill se din nya frilla NU NU NU!!!

2009-02-26 @ 15:09:42
Postat av: Anna

Du vart FETT snygg i håret hjärtat :D På lördag blir det party<33333

2009-02-26 @ 22:58:19
URL: http://anaban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0