Seeeegt

blogg.se segar väldigt mycket idag...

Tror jag börjar bli sjuk. Till slut har det kanske drabbat mig också.
Har lyckats smita undan i flera veckor nu, trots att ha varit mitt uppi förkylda människor hela tiden, men nu kan det vara kört.
Nacken och huvudet värker och börjar få ont i ena sidan av halsen.
Av alla helger måste det bli den här, den jag absolut inte får vara sjuk under?!
Nej, ska inte säga något än, det är säkert bättre imorgon.
Med rätt inställning kanske jag aldrig blir sjuk :)

Sitter med sista förberedningarna inför SUM nu, det behövs lite saker till som jag inte kan skriva här, eftersom några av de som ska på SUM förmodligen läser det här (sneglar på mannen på min högra sida... Det är inte lätt att hålla allt hemligt för honom! Som tur är så är han inte nyfiken av sig).

Min symaskin är äntligen hemma hos mamsen (alltså jag, mamma åt symaskinen, ja, ni fattar), så nu kan jag sy färdigt all rekvisita!
Vilket jag även borde göra istället för att sitta här. Sängen och massage lockar dock väldigt mycket...
Behöver mysa lite med min man! Kvalitetstid ♥
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack!

Håll tummarna nu! Tänk om det blir av!!!! Då ska jag gå upp till ortopeden på Sundsvalls sjukhus och tala om: Titta! Detta var vad du sa nej till! Tack för att du lät mig plågas ytterligare tre år!

Jag ser framför mig: Springa och leka med Emil lägs stranden i sommar. Sparka fotboll med honom. Medicinskåpet är tomt. Kanske en och annan alvedon kan få ligga där. Men inget annat. Jag kan ta ett glas vin spontant när jag vill utan att förbereda mig två dagar innan. Jag kan jobba!!!!!!!!!!!!!!

Så håll tummarna!

2009-02-11 @ 22:13:00
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0