Fredag

Middag igår blev falafel med couscous och linser. Det blev inte så gott som jag hoppats på, men men. Man lär av sina misstag.

Idag har det bara blivit en måltid. Vaknade så sent och Thomas skulle åka och jobba så det blev en luddag, fläskfilé med ugnsstekta potatisar och hemgjord fettsnål svampsås. Det var verkligen gott!

Ska ta mig ett senare mellanmål snart, lite yoghurt och en frukt eller något sådant.

Suget har redan börjat sätta in efter allt möjligt. Choklad, dricka framför allt, ostkaka... Men men, jag sitter och pillar i mig mina vindruvor. Vindruvor är bra, det är så många så det tar tid att äta upp dem. Bra att småäta på. Och gott såklart!

Har precis legat i ett långt bad och tagit det lugnt. Rakat benen, filat fötter och lite sånt.
Ska vänta på att bror ska komma hem så ska jag hjälpa honom på ett spel. Tills dess ska jag plugga och drömma om godsaker! ;)


(Förresten, det blir inte bilder så ofta. SÅ intressant är det nog inte hur det jag äter ser ut. Och dessutom orkar jag inte anstränga mig för att sätta i och dra ur kabeln varje gång.)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej där du tjejen :-)

Pratade lillebror med dig om nästa helg?

Om att ha emil då vi ska på begravningen.

Han skulle höra med dig och höra av sig, men han och hans minne ;-)

2009-01-02 @ 22:45:56
URL: http://jalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0