Good morning!

Uppe lite tidigare idag, kände att jag var tvungen så jag hinner plugga lite extra.
Har tills på måndag ska jag vara klar med en uppsats och en fördjupande uppsats.
Och eftersom jag är borta i helgen så måste jag vara klar med den första uppsatsen innan jag åker idag.
Skrev dock över halva igår kväll, så det ska inte vara någon fara att hinna.
Det strulade fram och tillbaka med bärbar dator, men brorsan lånade ut sin till mig, hur snällt som helst!
Måste verkligen ha en om jag ska lyckas göra klart det i helgen.

Det är så härligt, det är verkligen på upploppet nu, på måndag är jag klar med hela kursen och får förhoppningsvis inte IG i den ;)
Ett betyg närmare högskolebehörighet!
Känns jätteskönt, verkligen.

Idag blir det plugga en massa, packa, äta middag (blir ugnspannkaka) och sedan fara med mina älskade DS:are till Bjästa. Mer än så tänker jag inte göra. Kanske gå på Arbetsförmedlingen en sväng, det får jag dock se efter att posten har kommit.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Duktig du är!:) KRAM!

2009-01-16 @ 09:06:37
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0