KU-start

Har precis intagit en god laxpasta.
Ja, innan jag hängde tvätten vill säga.

Bakade aldrig igår, kommer baka imorgon istället så är det alldeles färskt när det följer med mig :)

Har precis sökt in på fritidsledarutbildningen i Sigtuna! Nervöst redan, och då får jag inte första beskedet förrän i maj, och det slutliga i juni.
Ska jag behöva vara nervös ända tills dess?!

Ska snart dra iväg till Timrå, det är dags för KU igen, efter ett juluppehåll.
Skulle bli spelkväll ikväll, trevligt!
Måste diskuteras en hel del också...

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: M

HOPPAS HOPPAS HOPPAS att du kommer in! Du kommer att bli världens bästa fritidsledare, och efter ett tag pedagog! :D

2009-01-15 @ 21:09:40
Postat av: Camilla

Håller tummarna för att det blir en plats ledig till DIG... ;-D



Ha det gott!

2009-01-15 @ 21:43:22
URL: http://gevalium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0