Lista

Lista ärligt stulen av Lillan!

  • Vilken svordom använder du mest? Jävlar
  • Äger du en iPod? Nej
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 9.00 brukar vara standard.
  • Hur många resväskor äger du?   En. Det räcker långt.
  • Använder du flip-flops? Har bara haft ett par riktigt sköna flip-flops jag använt. Dom är tyvärr så trasiga att dom inte går att använda nu.
  • Var köper du dina matvaror ifrån? hemköp nu förtiden. Eller ja, Willys vid storhandling, Hemköp vid vardaglig handling.
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med. Linslus!
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Hoodwinked igår på KU. GRYMT rolig!
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Hm, det spelar ingen roll. Har jag en vän i barnfamiljen så spelar det ju ingen roll :)
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En utlandsresa.
  • Har någon någonsin kallat dig lat? HAHA! Varje dag :P
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Kan ta en Postafen åksjuketablett ibland när det krisar riktigt... Vet att jag blir dåsig på dom, sover jättebra då.
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Oj ingen. Har ingen cd-spelare. Och i datorn har jag ingen skiva.
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Just nu..: Robbie Williams. Oslagbar, alltid.
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja, men det kan jag ju inte berätta ;)
  • När var senast någon stötte på dig? Oj, det var längesen det.
  • Vad åt du till middag senast? Stekt lax med potatis och dillsås. Snart kålpudding (står i ugnen och är strax klar!)
  • Använder du huvtröjor? Jaa
  • Kan du vissla? yes
  • Vem var den senaste som ringde dig? Thomas
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Oj, ingen aning. Berg- och dalbanan? Inget som snurrar för mycket.
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Jaha då. Och det är helt tillåtet ^^
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 060
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Ja självklars!
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Tillräckligt.
  • Hur många syskon har du? 1 (halv)bror
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Jaha då. (Thomas räknas inte)
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Alla var väl att ta i, men Grease 2 och Beach Boys the movie kan jag många i.
  • Äger du några band t-shirts? Yes box. The Eagles och Since October
  • När flög du senast? 2005 tror jag det var. Till Egypten.
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
  • Läser du för skojs skull? Javisst. Vad ska man annars läsa för?
  • Pratar du några andra språk? Engelska, lite franska, lite spanska.
  • Diskar du din egen disk? Har ju diskmaskin :P
  • Har du gråtit offentligt?  Ja
  • Har du en stationär dator eller en laptop? Både och. Laptop sitter jag på nu i köket och håller min kålpudding sällskap.
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Njae, ibland räcker långt.
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?  Massor med tatueringar och ett par piercingar.
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Äh, kämpar vi inte för ett jämnställt land? Man kan väl betala var för sig eller turas om.
  • Kan du kasta macka? Ja
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
  • Vad har du med dig in på bion? HADE med mig typ snacks, godis, dricka. Nu skulle det väl bli vatten eller på sin höjd juice.
  • Vem var din favoritlärare och varför? Pascal Brisson, lagomt sträng, men väldigt snäll och rolig. Och så var han kanadensare, så han pratade på engelska och vi svarade på svenska ;)
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Nej
  • Vad har du för väder? Trist grått.
  • Har du en favoritblogg? Nej, jag tycker om alla jag läser lika mycket.
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Äsch, hade väl ingen direkt favorit.
  • Gillar du att flyga? Ja, det är ur-härligt!
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet och rolig
  • När sov du senast på golvet? Oj, det var längesen.
  • Vilken är din favorit drink? Rosa Pantern, Piggelin eller San Fransisco
  • Gillar du din boende-situation? Jodå, det är helt okej. Fördelar och nackdelar.
  • Vilken är din mammas hemstad? Sundsvall
  • Din pappas hemstad? Gävle
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Fungerar gör man väl oavsett, det är väl bara bita i. Men jag brukar skoja och säga att min skönhetssömn ligger på 15 timmar ;)
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Kan jag inte påstå.
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ibland.
  • Vilken är din favoritfrukt? Mandarin
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Just nu, ja.
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag?  23
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja rätt så.
  • Tror du på liv på andra planeter? Ja det gör jag nog.
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Det vill jag inte säga här.
  • Tror du att Gud är man eller kvinna?  Inget av dem eller en blandning.
  • Vad var det senaste du åt? En kålbit.
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta tror jag.
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? Mamma ville döpa mig till Juanita efter Björn Afzelius-låten, men pappa gillade inte honom, så det blev en kompromiss.
  • Gillar du senap? Nej
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Säger nog inte så mycket då.
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Det skulle jag nog inte våga.
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig? Oj, barbamama?
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
  • Tycker du om att krama folk? Japp!
  • Skulle du säga att du är trendig? Nähä
  • Äger du en digitalkamera? Ja
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Angelina Jolie och hon den dära läkaren i Grey's Anatomy.. Den mörkhårigaste...
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Tja ibland.
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ingen vad jag kommer ihåg.
  • Tycker du att du är attraktiv? Inte ett dugg.
  • Vad är du allergisk mot? Thomas Di Leva
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning
  • Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?  Alla

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0